ارسال اولین محموله اقلام و تجهیزات موکب اداره کل اوقاف استان قزوین به نجف

حجت الاسلام مجیدی گفت: اولین محموله اقلام و تجهیزات موکب حضرت سیدالشهدا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به نجف ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» امروز (چهارشنبه ۹ شهریور) در حاشیه اعزام اولین محموله اقلام و تجهیزات موکب حضرت سیدالشهدا اداره کل اوقاف استان بیان کرد: امروز لوازم موکب سیدالشهدا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که در شهر مقدس نجف مستقر می شود بارگیری و ارسال شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: این موکب ان شاالله  در حوزه اسکان و پذیرایی، فعالیت های فرهنگی، خدماتی و پزشکی خدمت رسانی داشته و ان شاالله میزبانی خوبی را از زائران سیدالشهدا خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: این اقلام با ۱۲ کامیون کشنده و کامیون های سنگین و سبک بارگیری شد و به مرز مهران ارسال شده که در اسرع وقت از مرز عبور کرده و در شهر نجف مستقر شود.

 

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به فعالیت سه موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین سه موکب دارد که یک موکب امامزاده محمد طاهر آوج بوده که در شهر آوج فعالیت خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نجف و کربلا هم موکب داشته و موکب سیدالشهدا در شهر نجف و موکب آستان مقدس بی بی زبیده خاتون در شهر کربلا مستقر می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: در مجموع این ۲ موکب در کربلا و نجف بالغ بر ۶ هزار نفر را اسکان خواهند داد و بالغ بر ۲۴ هزار وعده غذای گرم بین زائران توزیع می کنند و خدمات پزشکی، هیئت های مذهبی، خیمه های معرفت و خدمات عمومی از جمله فعالیت های این موکب ها است.

کد خبر 1211385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha