نصب ابربیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه «حسینی الهاشمی» شیراز

مظفری گفت: مکان یابی و نصب هفت عدد ابربیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه «حسینی الهاشمی» و زیر گذر «گلستان» با اخذ تمامی مجوازت لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله مظفری»، امروز (چهارشنبه 9 شهریور) با اشاره به وظیفه شهرداری در حوزه نظارت بر سازه ها و تابلوهای تبلیغات محیطی در جمع خبرنگاران گفت: تبلیغات شهری شاخه ای از گرافیک محیطی و دارای نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و اقتصاد جامعه هستند که پیام های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تجاری و سیاسی را به سهولت در معرض دید عموم قرار می دهند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز ادامه داد: با هدف کسب و تحصیل درآمدهای پایدار به شیوه های نوین و دوری از منابع قدیمی درآمدی، طرح جامع سامان دهی تبلیغات محیطی در شهر شیراز در اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در فاز اول این طرح، مکان یابی و نصب هفت عدد ابربیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه «حسینی الهاشمی» و زیر گذر «گلستان» با اخذ تمامی مجوازت لازم تاسیساتی، شهرداری منطقه و کمیته ایمنی حمل و نقل و ترافیک انجام شده است.

مظفری اعلام کرد: سه عدد تابلو تبلیغاتی پل عابر پیاده نیز پیشنهاد شده که تشریفات اداری آن انجام و با اخذ سرمایه گذار واجد شرایط با انعقاد قرارداد سازه های مذکور به قیمت 18 میلیارد و یکصد میلیون تومان برای بهره برداری و اجرای پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به درآمد تبلیغات محیطی شهر شیراز در سال گذشته گفت: درآمد حاصله از تبلیغات محیطی در سال گذشته ۲۸۰ میلیارد ریال بوده است که برای امسال حدود ۶۵۰ میلیارد ریال پیش بینی می شود و با تلاش اداره تبلیغات محیطی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز تاکنون بیش یک هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد شده داریم.

کد خبر 1211396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha