برگزاری مسابقات ورزش های بومی محلی در روستاهای قرچک

همزمان با هفته دولت مسابقات ورزش های بومی محلی در روستاهای قرچک توسط بخشداری مرکزی این شهرستان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، به مناسبت هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر یک دوره مسابقات ورزش های بومی محلی ویژه اهالی روستای داودآباد بخش مرکزی شهرستان قرچک برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، این مسابقات به همت بخشداری مرکزی، دهیاری و شورای اسلامی روستای داودآباد و هیئت ورزش های بومی محلی شهرستان قرچک در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

 

گفتنی است، در این مسابقات ۴۷ شرکت کننده در بخش آقایان در رشته های دارت، هفت سنگ مهارتی، چوب کشی و همچنین در بخش بانوان نیز ۲۱ شرکت کننده در رشته های دارت، هفت سنگ مهارتی و دال پلان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

مجید قیصرپناه، بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در خصوص برنامه های ورزشی سطح روستاها اذعان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و در جهت ترویج ورزش در روستاها و تقویت نشاط و شادابی در بین نوجوانان و جوانان، مسابقات و همایش های ورزشی در تمامی روستاهای سطح قرچک برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، در پایان این رقابتها و در مراسم اختتامیه مسابقات با حضور بخشدار مرکزی، دهیار، اعضای شورای اسلامی روستای داودآباد و جمعی از اهالی این روستا از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1211398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha