سوءاستفاده استعمار از بی بصیرتی برخی افراد/شجره طیبه صالحین ضدضربه شود

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن به اتکای بی بصیرتی عده ای اقدام به فتنه و توطئه می کند و پشتش به این افراد گرم است، گفت: استعمارگران اگر تنها باشند به هیچ جا نمی توانند ورود پیدا کنند اما برخی افراد برای پذیرایی آنان در داخل میزبان می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (9 شهریور) در دیدار با سرمربیان و اساتید شبکه تربیتی صالحین شهرستان سرایان اظهار داشت: خراسان جنوبی یک قطب فرهنگی شناخته شده در کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: مناطق مختلفی از جمله سرایان، فردوس و بشرویه یک قطب ویژه فرهنگی در استان محسوب می شوند.

 

وی با بیان اینکه شجره طیبه صالحین و حرکت پربرکت بسیج 2طرح کارساز هستند، افزود: صالح بودن امر فرهنگی و درونی؛ و بسیجی بودن یک حرکت صالح بیرونی محسوب می شود بنابراین جبهه ای که با کفر جهانی و استعمارگران ستمگر باید مقابله کند و نوع بشر را از دست این وحشی ها نجات دهد مسلما باید پای خودش قرص و مقاوم باشد.

 

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: قوام آن به تفکر بسیجی و بصیرت صالحین بستگی دارد و این طور نیست که تنها مبارزه کنند و مسئله فراگیر در زندگی بشر است و مربوط به دیروز و امروز نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به اتکای بی بصیرتی عده ای اقدام به فتنه و توطئه می کند و پشتش به این افراد گرم است، گفت: ملاحظه می کنید که بی بصیرتی و بی تقوایی به حدی رسیده است که در مقابل پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت (ع) می ایستند.

 

وی عنوان داشت: استعمارگران اگر تنها باشند به هیچ جا نمی توانند ورود پیدا کنند اما برخی افراد برای پذیرایی از کفار و استعمارگران در داخل میزبان می شوند و هر جا ببینید رد این بی بصیرتی وجود دارد و از بچه مسلمان داعش می سازند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه کشورهای اسلامی را قطعه قطعه کرده اند، ادامه داد: حدود 200 سال است که استعمار مشغول غارت کشورهای مسلمان هستند و به هیچ چیز اعتقاد ندارند و این جز بی بصیرتی نیست که از خود مسلمانان علیه مسلمانان استفاده می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شجره طیبه صالحین ضد ضربه شود، افزود: این شجره گول نخورد و هدف خود را فراموش نکند و به دیگران نیز بفهماند و به اشاعه بصیرت که کار انبیا است بپردازد و بدانید هیچ کاری مقدس تر از این وجود ندارد.

 

وی بیان کرد: شجره صالحین و تفکر بصیرتی امروز سر به کشورهای دیگر در آورده است و با توسعه این فرهنگ می توانید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) شوید و بر روی محتوای شبکه صالحین به صورت تخصصی کار شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه بشر دست استعمارگران وحشی گیر کرده است، گفت: بشر امروز باید از دست این وحشی ها نجات یابد و منتظر امکانات نباشید و به هر نسبتی روی شجره صالحین سرمایه گذاری بزرگ کنید.

 

کد خبر 1211408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha