فعالیت های فرهنگی محور برنامه های اربعین باشد

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش جمعیت تردد زوار در استان، فعالیت های فرهنگی در تمامی شهرستان های باید انجام شود، گفت: مدیریت فعالیت های فرهنگی در اربعین باید دقیق و برنامه ریزی شده باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با قرارگاه تعلیم و تربیت بسیج و فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: مسئله گرما در اربعین امسال بسیار مهم است و برای رفاه حال زوار باید خدمات رسانی گسترده ای صورت گیرد.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه مسئله بعدی زیرساخت های طرف عراقی است و باید مسئله اینترنت، برق در پایانه عراقی حل شود، تصریح کرد: باید خدمات رسانی و مدیریت تردد زوار در اربعین امسال گسترده تر از سال های گذشته باشد.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه با توجه به افزایش جمعیت تردد زوار در استان، فعالیت های فرهنگی در تمامی شهرستان های باید انجام شود، ابراز کرد: حوزه علمیه، سازمان تبلیغات، اوقاف، سپاه استان برای فعالیت های فرهنگی در اربعین پای کار هستند و در این زمینه تقسیم کار صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت فعالیت های فرهنگی در اربعین باید دقیق و برنامه ریزی شده باشد، گفت: باید خدمات رسانی در تمامی مسیرهای زائران اربعین یکسان باشد.

 

سردار« جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه با تمام توان برای اربعین در بخش های مختلف از جمله فعالیتهای فرهنگی در مسیرهای زوار پای کار است، یادآور شد: موکب هایی برای ارائه خدمات فرهنگی در مناطق مختلف استان و مسیرهای مرز برپا می شود.

کد خبر 1211428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha