تعامل اتاق تعاون و بازرگانی گلستان، در شناسایی فرصت های سرمایه گذاری حائز اهمیت است

خواجه مظفری گفت: تعامل و هم افزایی اتاق های تعاون و بازرگانی گلستان در راستای حمایت و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون گلستان، «حسینعلی خواجه مظفری» در اولین نشست هم افزایی و تعامل اتاق بازرگان و تعاون گلستان، گفت: در برگزاری نمایشگاه بخش تعاون در شهر کازان روسیه و میزبانی از هیئت دیپلماسی و تجاری جمهوری تاتارستان روسیه در استان گلستان،  مشارکت و همکاری بسیار نزدیک دو اتاق بازرگانی و تعاون را شاهد بودیم که برای نیل به اهداف اقتصادی بزرگتر و والاتر نیاز است که این همکاری ها بیشتر شود.
 
 
مدیرکل تعاون، کار و رفه اجتماعی گلستان افزود: این اداره کل برای تشکیل کمسیون اقتصادی با فعالین این حوزه و امضای تفاهم نامه مشترک بین اتاق تعاون  و بازرگانی در استان گلستان آمادگی کامل خود را اعلام می کند.
 
 
وی با اشاره به ارتباط اتاق بازرگانی با بخش صنعت و ترویج خدمات تعاونی گفت: می توانیم با ایجاد تعاونی های تولیدی، توزیعی و خدماتی شاهد ایجاد تحول و کاهش مشکلات در بخش صنعت باشیم.
 
 
خواجه مظفری تصریح کرد: مشکل تامین مواد اولیه یکی از مشکلات اصلی بسیاری از تولید کنندگان است که تشکیل شرکت تعاونی تامین نیاز ضمن کمک به رفع این مشکل می تواند در بخش شناسایی نیازمندی های بازار نیز موثر باشد.
 
کد خبر 1211479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha