روستای سلطان آباد با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر تنها یک مسجد دارد

حجت الاسلام شکری با اشاره به حضور تیم نظارت و ارزیابی از کانون فرهنگی هنری مسجد سلطان آباد واقع در شهرستان چهارباغ گفت: نقطه سنجی و مشخص کردن جایگاه بنای مسجد یکی از مهمترین شاخص های مدیریت شهری و حتی در روستاها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از البرز، نظارت و ارزیابی کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه های مستمر و متداومی است که ستاد فهما استان البرز نسبت به آن برنامه ریزی کلان مدتی دارد. 

 

« حجت الاسلام کاظم شکری» در خصوص حضور تیم نظارت و ارزیابی از کانون فرهنگی هنری مسجد سلطان آباد واقع در شهرستان چهارباغ گفت: نقطه سنجی و مشخص کردن جایگاه بنای مسجد یکی از مهمترین شاخص های مدیریت شهری و حتی در روستاها است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: کانون فرهنگی هنری الهادی واقع در روستای سلطان آباد شهرستان چهارباغ از جمله کانون های فرهنگی هنری فعال و برجسته روستایی استان البرز است.

 

وی با اشاره به ضرورت حمایت همه جانبه از فعالیت کانون های مساجد بیان کرد: شبکه سازی، ساماندهی با حضور کارشناسان ارتباطات و رسانه ای فهما در این بازدید با هدف رشد و رونق فعالیت کانون های روستایی انجام می شود. 

 

شکری تصریح کرد: ایجاد فضای موثر در مسجد با هدف حضور نیروهای فعال از نوجوانان و جوانان زمینه بالندگی مساجد است از این روز انتظار می رود با حمایت مستمر مسئولان اجرایی شاهد پویایی مساجد باشیم. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1211525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha