زیبنده نیست که مسئولی بگوید به مردم استان دیگر آب نمی دهیم

آیت الله ناصری گفت: اصلا زیبنده مسئولان کشور نیست که بگوییم ما به استان دیگر آب نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی لحظاتی پیش در دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس قوه قضائیه که در سالن منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد، گفت: یک از مسائلی که در کشور ما لازم است، برخی مسائل و کارها باید انجام شود و متولی ندارد، از قبیل امر به معروف نهی از منکر، برنامه ریزی برای جلوگیری از فساد، برنامه ریزی برای حد و حدود حجاب ها و موسیقی ها یا جمع آوری یا ارشاد مراکز فساد، این مسائل نیاز به جایگاه دارد که برخی از آن در قرآن کریم اشاره شده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه تشکیلات قضایی حکومت است، افزود: حاکمیت برای قضاست و تشکیلات حکومت، پایه و ریشه آن بر امر قضا است، افزود: الان دستگاه قضایی باید وارد میدان شود و در حکومت اسلامی همه حرکت ها باید بر اساس دستورات اسلام و شرع باشد و بانیان این کار هم دستگاه قضایی است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: تشکیلات قضایی در نظام جمهوری اسلامی یک حرکت اساسی و بنیانی است و معتقدیم که دستگاه قضایی باید در همه رشته ها و کارهای اساسی حضور فعال داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه یزدی ها در مسئله آب با مشکل اساسی مواجه هستند، اضافه کرد: مردم استان یزد مشکل بسیار زیادی در مسئله آب مواجه اند که نیازمند بررسی و رسیدگی سریعتر برای حل آن هستیم.

ناصری یزدی با بیان اینکه مسئولین کشور باید برای حل مشکل آب یزد برنامه ریزی کنند، اظهار داشت: اصلا زیبنده مسئولان کشور نیست که بگوییم ما به استان دیگر آب نمی دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: امیدواریم به گونه ای برنامه ریزی شود که مشکل آب در کل کشور مرتفع شود و مردم با این چنین مشکلاتی مواجه نباشند.

کد خبر 1211671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha