حب حسین (ع)، «بالی برای پرواز» می دهد

موکب «بالی برای پرواز» با گره زدن حجاب با فطرت حسینی و رفع شبهات، امر به معروف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلپايگان، موکب عفاف و حجاب مخصوص خواهران در پارک فانوس به مدت یک هفته با هدف گذاری امر به معروف و نهی از منکر در میان خانم های کم حجاب به صورت نرم برپا شده است.
هرکسی وارد این موکب می شود ابتدا به زیارت پرچم حضرت ابوالفضل(ع) می رود و سپس صوتی پنج دقیقه ای از زبان یک شهید با روایاتی از امام حسین (ع) را به صورت شخصی در خصوص حجاب و انتظار امام (ع) از وی را می شنود و شاهدان از گریه و تحول همه مراجعان تا این لحظه می گویند.


شخص مراجعه کننده به طرف آینه ای هدایت می شود تا برای وی، نحوه ای از حجاب زیبا، بسته شود و در صورت تمایل شخص، با بنری که دو بال پرواز دارد، عکس یادگاری بگیرد.

 

همه شبهات ممکن در حوزه عفاف و حجاب یا مسائل روز توسط کارشناسانی از حوزه علمیه خواهران شهرستان گلپايگان در موکب بالی برای پرواز برطرف می شود و اینجا هرکسی با هر عقیده ای، با هر پوششی می تواند بیاید صحبت کند.


این موکب، کودکان را نیز با ایجاد ایستگاه نقاشی و کاردستی با موضوعات محرم و حجاب فراموش نکرده است و تا بزرگترها مشغول صحبت هستند، فرزندان در سایه محبت مربیان، بازی و نقاشی می کنند.


موکب بالی برای پرواز که به همت بسیج جامعه زنان شکل گرفته است، به مدت یک هفته صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصر ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برپاست.
 

کد خبر 1211563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha