تلاش دستگاه قضایی استان یزد در راستای حفظ اصالت فرهنگی

دهشیری گفت: دستگاه قضایی در استان یزد در حفظ اصالت های فرهنگی خود را مقید دانسته و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان یزد که در استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه امیدآفرینی، مجاهدت و مقابله با سیاه نمایی خواسته مردم بوده است، اظهار داشت: ما در استان یزد تمام تلاش خود را برای تحقق این خواسته های مردم بوده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه توسعه صنعتی ناخواسته بر فرهنگ عمومی و سبک زندگی مردم یزد تاثیر گذاشته است، افزود: دستگاه قضایی در استان یزد در حفظ اصالت های فرهنگی خود را مقید دانسته و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته است.

وی عنوان کرد: دستگاه قضایی استان یزد معتقد است که نباید از سرمایه های اصیل و اسلامی غفلت کنیم زیرا در غیر این صورت بازنده این میدان خواهیم بود.

دهشیری خاطرنشان کرد: دادگستری استان یزد نسبت به برنامه ریزی هدفمند اقدام کرده و همکاری ارزنده ای با نهادهای مختلف مردمی داشته و یا به عنوان محور تصمیم سازی یا حامی مدیران تصمیم گیر ظاهر شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی به موقع دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی، گفت: پیگیری فوری حادثه قطار مشهد – یزد یا سیل اخیر که می توانست منجر به مسئله امنیتی شود، با تدبیر استاندار و همراهی مسئولان بدون کوچکترین حاشیه ای رفع شد و همه با هم در صدد رفع مشکلات مردم و جبران خسارات آنها برآمدند.

کد خبر 1211609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha