۲۶۶۰ فقره وام قرض الحسنه به  مدد جویان مازندران پرداخت شد

اسکندری گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه به ۲هزار و ۶۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران مجموعا۳۰میلیارد تومان وام قرض الحسنه پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ناصر اسکندری» امروز(۱۰شهریور) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامی داشت روز بانکداری اسلامی و تشریح عملکرد  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران، اظهار کرد: صندوق امداد ولایت تنها صندوقی است که منابع حاکمیتی در این صندوق گردش مالی دارد و فضای قرض الحسنه حاکم است، همچنین جذب سپرده خیران و دیگر اقشار جامعه مورد توجه است چرا که با جذب سپرده بیشتر و ایجاد هم افزایی می‌توانیم در جهت کمک رسانی به افراد نیازمند جامعه گام برداریم.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت:از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه  به ۲۶۶۰نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد،در استان مجموعا۳۰میلیارد تومان وام قرض الحسنه  پرداخت شد،که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ازنظر تعداد ۳۸ درصد و از نظر مبلغ ۹۴ درصد رشد داشت.

 

اسکندری بیان کرد: وام قرض الحسنه  در بخش های تسهیلات مسکن ،اشتغال،ودیعه مسکن،فرهنگی،درمان و سایر تسهیلات حمایتی پرداخت شده است.

 

وی افزود: هدف از پرداخت وام های قرض الحسنه دستگیری و رفع مشکلات مددجویان  و ترویج فرهنگ قرض الحسنه است.

 

اسکندری با بیان اینکه خوشبختانه خیران نسبت به سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مشارکت دارند، تصریح کرد: سپرده گذاری به دو صورت قرض ماندگار و وجوه اداره شده انجام می شود و دراین زمینه استان مازندران جزء استان های برتر کشور است.

 

کد خبر 1211616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha