پذیرایی از خادمین موکب اربعین علی بن موسی الرضا(ع) استان گلستان در قائم شهر

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی قائم شهری از ۲۲۰ نفر از اعضای کاروان موکب اربعین علی بن موسی الرضا(علیه السلام) اعزامی از استان گلستان به کربلای معلی پذیرایی کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح تهیه و توزیع کمک مؤمنانه در سایه‌ی خدمت کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر هم‌زمان با ایام اربعین حسینی،اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این ایام علاوه بر دستگیری از خانواده‌های نیازمند و محروم درصدد میزبانی از خادمین موکب های اربعین که از شهرستان قائم شهر به سمت عراق درحال حرکت اند می باشند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر  با اشاره به این که، پذیرایی از خادمان موکب اربعین کاری خداپسندانه است، گفت: در چهارشنبه ی امام رضایی، خدمتگزاران قائم شهری امام رئوف، از اعضای کاروان خادمین موکب علی بن موسی الرضا(ع) اعزامی از استان گلستان به سوی کربلای معلی، استقبال و به صرف ناهار پذیرایی کردند.


وی افزود: پنج اتوبوس حامل ۲۲۰ نفر از خادمان موکب اربعین استان گلستان در مسیر عزیمت به کشور عراق، در قائم شهر متوقف و در محل بقعه ی متبرکه ی آستانه ی درویش مزار روستای چمازکتی، از سوی خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان، با هزینه ای به مبلغ ۳۵ میلیون ریال مورد پذیرایی قرار گرفتند.

 

فاضل زاده در ادامه یادآورشد: مبلغ ۲۵ میلیون ریال نیز از طرف کانون محله ای خدمت رضوی شهدای روستای چمازکتی به این موکب اهداء شد تا صرف هزینه های پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کربلا شود.

وی به خدمت بی شائبه ی خادمیاران این کانون محله ای اشاره و بیان کرد: به همت خادمان آقا علی بن موسی الرضا(علیه السلام) کانون محله ای خدمت رضوی شهدای روستای چمازکتی، روز گذشته نیز با صرف هزینه ای به مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال، به نیت امام حسین(ع) غذای نذری تهیه و در سفره ی ۳۰۰ خانواده ی نیازمند و محب اهل بیت (علیهم السلام) قرار گرفت.

کد خبر 1211621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha