۴هزار و۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۶۷ پروژه در شهرستان ری به بهره برداری رسید

منصوری گفت: ۴ هزار و ۸۰۰میلیارد ریال اعتبار در قالب ۶۷ پروژه در شهر ری به بهره برداری رسید و سهم شهرستان ری در پروژه های استان تهران قابل توجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، «محسن منصوری» عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه‌های ری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: به برکت زحمت همه دولتمردان به ویژه با تعاملی که با بخش خصوصی داشتیم توانستیم امسال پروژه‌های بسیار خوبی را در استان به مرحله افتتاح برسانیم.

 

وی با بیان اینکه امسال ۷۱۵ پروژه با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی به بهره برداری رسیده است گفت: طی این افتتاح‌ها ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر مشغول به کار شده اند.

 

استاندار تهران سهم پروژه های ری در هفته دولت را یک عدد قابل توجه دانست و افزود: در بین شهرستان‌های استان تهران، ری جز شهرستان‌هایی است که سهم قابل توجهی از این پروژه‌ها داشته، به طوری که ۶۷ پروژه با ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان وارد چرخه خدمت شده و به واسطه این پروژه‌ها ۸۲۳ نفر نیز اشتغال مستقیم خواهند داشت و طبیعتاً اشتغال غیر مستقیم هم خواهیم داشت.

 

منصوری با بیان اینکه جنس افتتاح پروژه‌ها مختلف است، گفت: بخشی از پروژه‌ها را امروز ضمن عرض خدا قوت به طور نمادین افتتاح کردیم و تعدادی هم در موضوع آب و فاضلاب بود که با توجه به شرایط خاص بارندگی و جوی پروژه‌های مهم و حساسی محسوب می‌شوند که در قیامدشت و کهریزک اجرا شدند که اگر در اجرای هر یک از این ها غفلت می‌شد ممکن بود با مشکل روبرو شویم.

 

وی عنوان داشت: در حوزه صنعت نیز یک کشتارگاه و یک مجموعه تبادلی پروتئین با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد و امیدوار هستیم با تغییر و توسعه آن مجموعه مشابه مجموعه بهمن داشته باشیم.

 

استاندار تهران به برنامه‌های دیگر در شهرک‌های صنعتی شمس آباد اشاره کرد و بیان داشت: بازدید از چند کارخانه دیگر که مشکل دار هستند نیز انجام می‌شود تا گره گشایی صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به پروژه فاز یک، گفت: این پروژه طرح انتقال آب به باقرشهر و کهریزک است، همانطور که می‌دانیم در کهریزک با مشکل انتقال آب مواجه بودیم با همت مسئولان پروژه با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری شده و خط انتقال افتتاح شده که با لطف خدا و انجام کار جهادی در فصل گرم در کهریزک با مشکل روبرو نشدیم و پروژه وارد مدار شد.

کد خبر 1211624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha