مقاوم سازی ۶ هزارو ۱۳۹ واحد مسکن در دست اجراست

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فاروج گفت: ۶ هزار و ۱۳۹ واحد مسکونی در سطح شهرستان در دست مقاوم سازی است و در این شاخص رتبه شهرستان ۵۸ درصد است.

«وحید خاکپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج با بیان اینکه در حوزه مقاوم سازی تا به امروز پنج هزارو 665 واحد مقاوم سازی و پایانکار گرفته است، شاخص کشوری در این بخش را 45 درصد، استانی 60 درصد و شهرستان را 58 درصد عنوان کرد و افزود: در شهریور سال گذشته 90 واحد روستایی در شهرستان از زلزله خسارت دید که 50 درصد تسهیلات این واحدها به انضمام 14 هزارو 400 پاکت سیمان توزیع شد.

 

مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت: تسهیلات بلاعوض این واحدها 23 میلیارد و 750 میلیون ریال بود که تاکنون 11 میلیارد و 875 میلیون ریال آن پرداخت شده است.


وی با اشاره به اینکه پیگیر تخصیص 50 درصد باقی مانده اعتبار هستیم، بیان کرد: از این تسهیلات تاکنون 450 میلیون ریال به هر واحد خسارت دیده پرداخت شده است.

 

خاکپور از پیشرفت 70 درصدی مسکن محرومان هم خبر داد و افزود: 89 میلیارد و 300 میلیون ریال برای ساخت این واحدها هزینه شد تا به بهره برداری برسد.


مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت:  ساخت پنج واحد برای ایتام کمیته امداد و پنج واحد برای ایتام مددجوی بهزیستی هم از سال گذشته آغاز شد که امسال به بهره برداری رسید.


خاکپور گفت: امسال 10 واحد نیز برای خانوارهای دارای دو معلول به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 1211631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha