دلنوشته های دلدادگان حسینی با پُست به کربلا و نجف ارسال می شود/ دریافت و توزیع ۱۰۰ هزار فقره گذرنامه اربعین

حمیدپور با اعلام خبر اجرای طرح عاشقانه های حسینی و دریافت و توزیع ۱۰۰ هزار فقره گذرنامه اربعین گفت: دلنوشته های دلدادگان حسینی با پست به کربلا ارسال می شود.

« رضا حمیدپور» با اشاره به اهمیت برنامه ریزی هدفمند به منظور بهره مندی از اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح عاشقانه های حسینی(ع) با هدف تسکین دلهای دلدادگان زیارت اربعین حسینی که توفیق زیارت نداشتند برنامه ریزی شده است. 

 

مدیرکل پست استان البرز افزود: اداره کل پست استان البرز با هدف ارائه امکانات خود در قالب شبکه توزیع و تحویل بنا دارد تا دلنوشته های دلدادگان حسینی را به نیابت از شهروندان البرز به کربلای معلی رساند. 

 

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار گذرنامه که ۲۵ هزار مورد آن در مردادماه سال جاری با همت اداره کل پست انجام شده است بیان کرد: نمایندگان اداره کل پست دلنوشته های عاشقان حسینی را با هدف زیارت نیابتی به کربلا می رسانند. 

 

وی اظهار کرد: موکل شرکت ملی پست در مسیر نجف و کربلا برپا شده است و این موکب ها خدمات پستی را به صورت ویژه دریافت می کنند و بنا را بر این دارند که اسناد و مدارک مفقود شده هموطنان را در صورت تحویل به پست در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آنان برسانند. 

 

حمیدپور ادامه داد: سامانه ۱۹۳ به صورت شبانه روز فعال است تا همه روزه از ساعت ۱۹ پاسخگوی مشتریان باشد. 

 

مدیرکل پست استان البرز خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی جاذبه مغناطیسی دلهای مومنان و شیفتگان حضرت اباعبدالله حسین(ع) است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1211661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha