اعزام ۵ موکب از کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به اربعین حسینی

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی حماسه پیاده روی اربعین حسینی گفت: از میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ۵ موکب در اربعین حسینی برپا می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برنامه ریزی ستاد فهما البرز برای اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اربعین حسینی یکی از تجلی های وحدت امت اسلامی است که با محوریت نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تجلی پیدا می کند. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: حضور پرشور و هدفمند نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان پیاده روی اربعین حسینی همواره مورد توجه است و در سال جاری این مطلب با اعزام ۵ موکب از مساجد دارای کانون فرهنگی هنری بیش از پیش مورد توجه است. 

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت هم افزایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف برپایی هرچه بهتر آیین اربعین حسینی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه عاشورا و مهدویت با همت کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج در کربلا معلی از جمله فعالیت های شاخص و بارزی است که در چندسال متمالی اجرا شده و با استقبال پرشور علاقمندان حسینی همراه بوده است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه ایثار و شهادت با تأسی به حماسه و واقعه عاشورا از جمله مسائلی است که همواره مورد توجه فعالان مسجدی است. 

 

 

 

 

کد خبر 1211664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha