آموزش مهارت زیر سایه امام رئوف(ع) در اصفهان

به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله ای سجزی اصفهان آموزش مهارت جز اولویت های این کانون قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کانون محله ای سجزی در ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان و مزین به نام دردانه ابا عبدالله حضرت رقیه خاتون برگزار گردید، در کنار توسل و تمسک به ثامن الحجج که با صلوات خاصه امام رضا(ع) و تلاوت هشت صفحه از قرآن کریم وهدیه به روح بزرگ ایشان، قرائت زیارت امین الله و ذکر مصیبت وسخنرانی حجت الاسلام اسحاقی حول محور بیداری اسلامی همراه بود، به آموزش در زمینه های گوناگون نیز توجهی ویژه شد.

 

این آموزش‌ها شامل: آموزش خیاطی، نمد دوزی که مخصوص ساخت عروسک انگشتی بود و همچنین نقاشی روی پارچه انجام پذیرفت. همچنین دورهمی دختران ماه با رویکرد بازی و سرگرمی در حاشیه این مراسم برگزار شد.

 

نکته قابل توجه در مجموعه این فعالیت ها، ابتکار درعرصه بانوان و خانواده خدمت رضوی یاسین سجزی بود که با همت مدرس کارگاه نمد دوزی و یاوران رضوی و فراگیران این کارگاه، تولید عروسک های انگشتی برای توزیع بین کودکان عراقی در مراسم پیاده روی اربعین انجام پذیرفت.

 

 لازم به ذکر است، تعدادسی پرس غذای گرم (عدس پلو ) بین نیازمندان به مناسبت روزهای پایانی محرم الحرام توسط بزرگواران این مجموعه توزیع گردید.

کد خبر 1211665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha