صدای زائر در ایام اربعین در کرمانشاه راه اندازی می شود/توسعه و ایجاد فیبر نوری در مرز خسروی و سومار

امیری گفت: صدای زائر استان کرمانشاه با شماره ۳۱۳۸-۰۸۳ پاسخگوی سوالات زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام سفر اربعین است.

حمیدرضا امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به حماسه اربعین حسینی و در خصوص وضعیت اینترنت فیبر نوری استان، گفت: کرمانشاه در بحث زیرساخت‌های سخت‌افرازی فیبر نوری جزء استان‌های اول کشور است و از نظر استفاده همشهریان با توجه به قیمت‌ها، خوب هستیم و در راستای گسترش آن سه سال است قیمت فیبرنوری را ثابت نگه داشته‌ایم.

 

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه،افزود:استان کرمانشاه به لحاظ زیرساخت فیبر نوری در  سطح کشور از استاندارد و طراز بالایی برخوردار است.

 

وی خاطر نشان کرد: ارائه مسیریاب‌های رایگان در قالب پلتفرم‌هایی که مردم از طریق آن موقعیتی که در آن قرار دارند را مشاهده کنند و بتوانند از طریق آن مسیرهایی که می‌خواهند را پیدا کنند، بخش دیگری از این خدمات است.

 

امیری تصریح کرد:۱۰ هزار مشترک می‌توانند در بحث اینترنت ثابت از فیبر نوری استفاده کنند،که تاکنون ۲ هزار مشترک تقاضا داشتیم و در حال حاضر یک‌هزار و ۷۰۰ مشترک خانگی متصل به فیبر نوری هستند.

 

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه،اظهار کرد: توسعه و ایجاد فیبر نوری در مرز خسروی و سومار، پوشش تمام مسیرهای منتهی به مرز خسروی و استان ایلام از نظر اینترنت همراه و آنتن‌دهی موبایل و سایر نیازهای اربعین انجام شده و تعدادی از ادارات که نیاز به تأمین ارتباطات برای خدمات‌رسانی به زوار داشتند ارتباط مورد نیاز تأمین شده و مسیرهای پشتیبان برای ارتباط رسانی در اربعین در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: تلفن همگانی و وای فای در مرز خسروی نصب شده و در مرز سومار نیز فیبر نوری اجرا شده و پوشش اینترنت و شبکه همراه نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

 

امیری خاطرنشان شد: پیش‌بینی شده در مسیر کربلا به نجف از وای فای رایگان استفاده شود .

کد خبر 1211672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha