تدارک مسجد حضرت رقیه(س) برای دلدادگان اربعین

حجت الاسلام والمسلمین ستاری گفت: اهالی مسجد حضرت رقیه سلام الله علیها با توزیع شربت، کیک، آب و چهار هزار عدد ساندویچ از شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری» در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اهالی مسجد حضرت رقیه سلام الله علیها منطقه کیانشهر هم در کشور عراق و هم در داخل کشور به زائران اربعین حسینی خدمت می کنند، اظهار کرد: حدود چهارصد میلیون تومان توسط اهالی مسجد جامع حضرت رقیه سلام الله علیها برای این کار جمع آوری شده است.

 

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه سلام الله علیها افزود: قرارگاه شهید سردار حسین همدانی که اهالی مساجد و هیئت های مذهبی کیانشهر راه اندازی کردند با محوریت این مسجد، امکانات و تجهیزات و شربت و آب معدنی به کشور عراق ارسال می کنند.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد جامع حضرت رقیه سلام الله علیه با همراهی اهالی چند هیئت و با تلاش اعضای پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری از ساعت هشت صبح تا ۲۰ در خیابان فدائیان اسلام موکب برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی برپا می کنند.

 

ستاری گفت: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، غرفه کودک، توزیع شربت، کیک و آب و چهار عدد ساندویچ کالباس میان محبین اهل بیت علیهم السلام، از جمله این برنامه های موکب مسجد جامع حضرت رقیه سلام الله علیها در روز اربعین حسینی است.

 

وی افزود: توزیع دو هزار بسته فرهنگی شامل کتاب، بروشور، سربند و پرچم با موضوع اربعین و مزین به نام امام حسین علیه السلام و تصاویر مقام معظم رهبری و سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه دیگر موکب مسجد جامع حضرت رقیه سلام الله علیها در روز اربعین حسینی در خیابان فدائیان اسلام است.

کد خبر 1211703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha