۳۴۰۰نفر در رقابت قرآنی استان اصفهان شرکت کردند/خیرخواهی عامل عاقبت بخیری

حجت الاسلام بلک گفت: ۳۴۰۰ نفر از استان اصفهان در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شرکت کردند که ۵۳۶ نفر آنان به مرحله استانی راه یافتند.

حجت الاسلام «محمد حسین  بلک« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برگزاری مرحله شهرستانی و استانی مسابقات سراسری قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و اظهار داشت: سه هزار و 400 نفر در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کردند.

 

مدیرکل اوقات و امور خیریه استان اصفهان افزود: 536 نفر از برگزیدگان آن مرحله به رقابت استانی راه یافتند که گروه های برتر آوایی و نفرات برگزیده رشته های معارفی به مرحله کشوری معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: بیشترین تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآن در استان اصفهان مربوط به خواهران بود که در رشته های معارفی و آوایی مثل تواشیح شرکت کرده بودند.

 

حجت الاسلام بلک خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه گروه سنی بالای 18 سال بوده و دانش آموزان در رقابت های مدارس و وزارت آموزش و پرورش با یکدیکر رقابت می کنند.

 

*خیرخواهی عامل عاقبت بخیری

وی با اشاره به اینکه انس با قرآن و اهل البیت(ع) مایه عاقبت بخیری است، تصریح کرد: بر اساس دستورات قرآن و توصیه ائمه معصومین(ع) بسیاری از رفتارهای نیکو و حسنه نیز منجر به عاقبت به خیری می شود.

 

مدیرکل اوقات و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: خیرخواهی برای دیگران، دعای والدین و دوری از رفتارهای غلط از عوامل عاقبت بخیری در زندگی انسان است.

 

وی خاطرنشان کرد: کارهای خیر و خوبی در زندگی فردی و اجتماعی موجب عاقبت به خیری و خیر در دنیا و آخرت می شود.

 

کد خبر 1211708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha