دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور وارد گیلان شد/برگزاری کارگاه آموزشی ویژه رابطین سلامت

غلامی از برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: این آموزش ها ویژه رابطین سلامت کاروان های زیارتی و موکب ها است.

«سیاوش غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی در سطح استان گیلان خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی ویژه رابطین سلامت کاروان های زیارتی و موکب ها برای مراسم اربعین حسینی در شبکه بهداشت شهرستان لنگرود برگزار شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین به برگزاری آموزش کمک های اولیه به مناسبت هفته دولت در نمایشگاه دستاوردهای اجرایی استان گیلان اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی به همت رئیس هلال احمر شهرستان املش با هدف آموزش به مردم در مباحث کمک های اولیه، در محل پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد.

 

وی همچنین از برگزاری دوره مقدماتی امداد و نجات در جیرنده رودبار خبر داد و گفت: این دوره در جیرنده رودبار برگزار و همچنین روز جاری داوطلبین این دوره در آزمون دوره مذکور شرکت کردند.

 

غلامی از ورود دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به گیلان خبر داد و تصریح کرد: سردار «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به همراه خزانه دار کل، معاون منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل برنامه و بودجه و مدیرکل امور مالی این جمعیت لحظاتی قبل وارد رودسر گیلان شدند.

 

وی بیان کرد: سلیمانی و هیات همراه به همراه مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر گیلان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام از پایگاه شهید بار فروشنده چابکسر نیز بازدید کردند.

 

غلامی اظهار کرد: حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر برای کلنگ زنی در چمثقال است که پیش تر زمینی به مساحت 336 متر به همت شورا و دهیاری این روستا جهت احداث پایگاه امداد و نجات در چمثقال صومعه سرا به جمعیت هلال احمر اهدا شده بود.

 

کد خبر 1211709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha