۲ تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون‌های مساجد استان توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۲ تن گوشت قربانی در آستانه اربعین حسینی به همت فعالان کانون های مساجد استان در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 2 تن گوشت قربانی در آستانه اربعین حسینی به همت فعالان کانون های مساجد استان در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این گوشت به همت موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) شهر قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تهیه شده بود و با مشارکت فعالان کانون های مساجد در سطح استان اردبیل توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: این چهاردهمین دوره از توزیع گوشت قربانی در بین خانواده های بی بضاعت استان است که پس از شیوع بیماری کرونا صورت می گیرد.

 

آمون تاکید کرد: در این اقدام نیکوکارانه 1200 بسته یک و نیم کیلوگرمی در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تاکنون فعالان کانون های مساجد با مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه توانسته اند در عمل به منویات مقام معظم رهبری موفق باشند و این کمک های نیز در همین راستا انجام می شود.

 

کد خبر 1211714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha