بهره مندشدن ۸۵۵۵ خانوار خراسان جنوبی از خدمات جهادگران دامپزشک

هنری گفت: با توجه به حضور تیم های جهادگر دامپزشکی غیربومی و بومی در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی هشت و ۵۵۵ نفر از خدمات این گروه های جهادی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» بعدازظهر امروز (۱۰ شهریور) در نشست بررسی آخرین وضعیت برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در خراسان جنوبی اظهار داشت: طی جلسه ای مناطق هدف تمامی اکیپ های جهادگر دامپزشکی جهت حضور در رزمايش تعیین خواهد شد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: شهرستان‌ های سربیشه، نهبندان، زیرکوه، درمیان و بیرجند و خوسف با حضور تیم های جهادگر دامپزشکی میهمان و خارج از استان فردا ۱۱ شهریور ماه پوشش داده خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه روز ۱۳ شهریورماه تمام گروه های جهادی دامپزشکی در سرایان و فردوس جهت خدمت رسانی حضور خواهند داشت، گفت: پیش بینی شده است که یکصد و ۷۷ هزار دام در خراسان جنوبی تحت پوشش خدمات این گروه های جهادی دامپزشکی قرار بگیرند.

 

هنری ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته هشت هزار و ۵۵۰ خانوار از خدمات این گروه های تخصصی در استان بهره مند خواهند شد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در پایان گفت: در کنار تیم های غیربومی مقرر شده است تا اکیپ های دامپزشکی بومی هم به عنوان راهنما و هم به عنوان کمکی حضور داشته باشند و اطلاع رسانی به جامعه هدف توسط فرمانداری ها انجام شده است.

 

 

کد خبر 1211734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha