لزوم توجه جدی مسئولان به مسئله مدیریت اخلاق در محیط کار

امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم توجه جدی مسئولان به مدیریت اخلاق در محیط کار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» در نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل گفت: مدیریت اخلاق در محیط کار منافع عملکردی و اخلاقی بسیار زیادی برای رهبران و مدیران دارد و باید به این موضوع به صورت ویژه ای توجه شود.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود:  این مطلب بویژه در عصر حاضر که مدیران با ارزش های بسیار متنوعی در محیط کار سر و کار دارند صادق است.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: مهم ترین مبنا در پیشرفت اخلاق اداری تصحیح بینش کارکنان نسبت به خودشان، مردمان، مسؤلان و وظایف شان است، زمانی که دید انسان نسبت به مردم، مافوق و کارش اصلاح شود کار کردن و خدمت به خلق عبادت است و این خود سبب رشد در اداره و توسعه اخلاق در اداره می شود.



امام جمعه آران و بیدگل در ادامه بیان کرد: در نظام اداری آن چه در راس مناسبات و رفتار اداری حاکم است حرمت نگه داشتن و حفظ حقوق مردمان است.

 

حجت السالام سلیمانی ادامه داد: هر یک از کارکنان دولت در هر مرتبه و جایگاهی که قرار دارند اگر حافظ حقوق و حرمت ارباب رجوع باشند یک نظام اداری مبتنی بر اخلاق ظهور خواهد کرد.

 

نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با هفته دولت با حضور حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل ، علی اکبر رضایی فرماندار و دیگر اعضای شورای اداری در سالن جلسات شهید راحمی نوش آباد برگزار شد.

کد خبر 1211752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha