اختتامیه کلاس های تابستانی تلاوت احسن در کاشان برگزار  شد

تصویری از برگزاری اختتامیه کلاس تابستانی تلاوت احسن و زیبا خوانی به سبک مرحوم استاد محمد صدیق منشاوی در این شهرستان خبر داد.

«محمدرضا تصویری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت:  اختتامیه کلاس های تابستانی تلاوت احسن و زیبا خوانی به سبک مرحوم استاد محمد صدیق منشاوی در کاشان برگزار شد.

 

مدیر دارالقرآن اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان افزود: این کلاس ها طی ۱۴ جلسه آموزشی با حضور و تدریس استاد «سیدعبدالرضا تولیت» کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

 

تصویری ادامه داد: در این جلسات آموزشی، سوره های اعلی و تکاثر و فراز مشهور آمن الرسول به سبک مرحوم استاد محمدصدیق منشاوی به صورت کارگاهی به ۱۵ نفر از نوجوانان قرآن آموز آموزش داده شد.

 

مدیر دارالقرآن اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان تصریح کرد: این طرح که با استقبال خانواده ها همراه بود توانست بازخورد خوبی برای کشف استعداد قرآنی قرآن آموزان این دارالقرآن داشته باشد .

 

تصویری در ادامه به برگزاری کلاس های آموزشی حفظ قرآن توسط حافظ بین المللی قرآن استاد مصطفی اصفهانیان و کلاس فنون قصه گویی قرآنی و فن بیان و کلاس های مختلف هنری مجموعه دارالقرآن اشاره و خاطر نشان کرد: مجموعه دارالقرآن آموزش وپرورش با استفاده از بهترین اساتید قرآنی شهرستان در خدمت خانواده ها و فرهنگیان و کودکان و نوجوانان شهرستان است.

کد خبر 1211753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha