البرز معین استان ایلام در برپایی اربعین حسینی است

ولی پور با اعلام این خبر که البرز معین استان ایلام در برپایی اربعین حسینی است، گفت: تأمین و ارائه خدمات حداکثری به زائران حسینی از جمله برنامه های ستاد اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مرتضی ولی پور» طی نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی که پنجشنبه ( ۱۰ شهریور) با محوریت ارائه خدمات حداکثری به زائران حسینی برپا شد گفت: تأمین و ارائه خدمات حداکثری به زائران حسینی از جمله برنامه های ستاد اربعین حسینی است. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: استان البرز معین استان ایلام برای برپایی هرچه آیین شکوهمند اربعین حسینی است. 

 

به گفته وی،دولت مردمی آیت الله رئیسی توجه ویژه ای به برپایی آیین اربعین حسینی دارد و برای این مهم نیز در استان البرز کمیته های مختلف با عنوان اسکان و تغذیه، زیرساخت، هماهنگی و پشتیبانی، حمل و نقل و سوخت تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به قید فوریت برای کمیته های معین شده به منظور برپایی این آیین اظهار کرد: وظائف ابلاغی هریک از کمیته ها مشخص و معین شده است و آنان با توجه به این وظایف فعالیت های معینی دارند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتمتاعی استانداری البرز، خاطرنشان کرد: تأمین تمهدیدات لازم برای زائران حسینی اقدامی است که با هدف تبیین ارزش های دینی و ایمانی انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1211763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha