توانمندسازی محلات کم برخوردار در دستورکار قرارگاه اجتماعی است/ وجود ۶۶ محله کم برخوردار در البرز

عبداللهی با اشاره به وجود ۶ محله کم برخوردار در کمالشهر گفت: شناسایی و حل نیازهای محلات کم برخوردار در دستور کار قرارگاه اجتماعی استان البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز که پنجشنبه (۱۹ شهریور) برپا شد گفت: موضوع و محوریت این نشست بررسی وضعیت محلات کم برخوردار شهر کمالشهر است. 

 

استاندار البرز با اشاره به ۶۶ محله کم برخوردار در سطح استان البرز افزود: برنامه ریزی های مستمر و متداومی برای حل مشکلات و معضلات محلات کم برخوردار در سطح استان البرز صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اهمیت عمران و آبادانی محلات کم برخوردار بیان کرد: رسیدگی به وضعیت محله امیرالمومنین(ع) کمالشهر با همت مسئولان دستگاه های اجرایی و نوانمندسازی محلات از اهداف این نشست است.

 

 

وی با بیان اینکه توانمندسازی محلات با هم افزایی و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و مسئولان محقق می شود توضیح داد: از جمله مسائل اجرایی در محلات موضوع سلامت است. 

 

عبداللهی مأموریت های محول شده در خصوص بهبود وضعیت محلات کم برخوردار را مهم خواند و تصریح کرد: احداث خانه سلامت، موضوع بهداشت و درمان، مسکن و اشتغال و ... از جمله مسائلی است که باید در محلات کم برخوردار مورد توجه قرار گیرد. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مطرح شده در محلات کم برخوردار وضعیت معتادان متجاهر است به ویژه در محله کم برخوردار امیرالمومین(ع) کمالشهر به صورت ویژه مطرح است و در این زمینه ضروری است مسئولان مرتبط اقدام نمایند. 

 

 

 

 

کد خبر 1211766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha