مدیر انقلابی از مسئولیت شانه خالی نمی‌کند/قول مساعد استاندار مازندران برای آسفالته شدن بخش چهاردانگه

حسینی پور با بیان اینکه مردم بخش چهار دانگه ساری ۲۲۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و عقب ماندگی این خطه زیبنده نیست، گفت: تلاش داریم تا زمان برگزاری بیستمین یادواره ۲۲۰شهید این بخش تمامی راه های دسترسی چهاردانگه آسفالت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز (۱۰شهریور) در نوزدهمین یادواره ۲۲۰شهید بخش چهاردانگه که در روستای تیله بن برگزار شد با بیان اینکه شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند بلکه ما انسان ها برای رسیدن به مسیر سعادت نیازمند به حضور در مراسم های معنوی ویژه شهدا هستیم، اظهار کرد: یادوراه شهدا در واقع مراسم هایی برای حضور جاماندگان از قافله شهدا است.

 

استاندار مازندران با اشاره به شباهت های قیام عاشورا و انقلاب اسلامی، گفت: امروز بعد از هزار و اندی سال یک کربلایی دیگری در طول مسیر کربلای معلی در ایران اسلامی که مفتخر است به پایگاه عظیم عصمت طهارت(ع) ایجاد شد.این کربلا بالای ۳۰۰هزار شهید تقدیم مسیر عاشورایی حضرت سیدالشهدا(ع) کرده است.

 

وی با بیان اینکه خون شهدای کربلای ایران در امتداد خط عاشورا بسیار بسیار وسیع تر از آن مسیری که تا کنون مسیر عاشورایی طی شده طی خواهد کرد، افزود: امتداد این مسیر به ظهور حضرت ولی عصر(عج) ختم خواهد شد.

 

حسینی پور با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در ۴۳سال عمر با برکت انقلاب اسلامی به درستی نشان دادند که پای خون شهدا ایستاده اند و شان و منزلت و جایگاه شهدا را رعایت می کنند، گفت: آن چیزی که ممکن است موجبات رنجش شهدا و ملت شریف ایران اسلامی را فراهم آورده باشد انحراف برخی از مدیران از راه شهدا است.

 

وی با اشاره پیشینه دینی، فرهنگی و اجتماعی مردم شریف بخش چهاردانگه ساری، ادامه داد: مردم این خطه ۲۲۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و این نشان پای بندی مردم متدین این منطقه به ارزش های اسلامی، آرمان های انقلاب و امام راحل دارد.

 

حسینی پور برلزوم بازخوانی وصیت نامه شهدا با هدف حفظ انقلبا اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: شهدا و امام راحل به درستی توصیه هایی داشتند که اجازه ندهید این مملکت امام زمان(عج) دست استکبار بیفتد.

 

وی با بیان اینکه هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری در این ۴۳سال تمام نقشه های شیطانی استکبار جهانی را نقش برآب کرد، گفت: فرمان رهبری برای حفظ حریم آل الله و حضور فرزندان مردم شریف ایران اسلامی به ویژه رزمندگان مازندرانی در جبهه مقاومت نقشه های دشمنان انقلاب را خنثی کرد.

 

حسینی پور بیان کرد: مقام معظم رهبری ۱۰شاخص از دولت سیزدهم در دیدار اعضای هیات دولت به یمن هفته دلوت فرمودند که تاییدیه مهمی برای سابقه یک ساله دولت مردمی آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران اسلامی بوده است.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه تمامی مدیران و کارکنان دولت در سراسر کشور در کسب توفیقات دولت سیزدهم سهیم بوده اند، افزود: رضایتمندی رهبری از عملکرد دولت سیزدهم یک سرمایه اجتماعی است و قدردان این موهب هستیم.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری یکی از شاخصه های مهم دولت سیزدهم است که رهبری به آن اشاره داشتند، گفت: دولت سیزدهم ظرف دو ماه اول توانست در یک فرصت کوتاه شرایط واکسینه عمومی را تغییر دهد و ناامنی های اجتماعی ناشی از همه گیری کرونا را مرتفع کرد.

 

حسینی پور به توفیقات دولت سیزدهم در بحث مدیریت کرونا و واکسینه عمومی مردم اشاره و بیان کرد: در دولت غرب گرا تمام نگاه ها متوجه کشورهای غربی بود اما در دولت سیزدهم مسیر تغییر کرد و با دیپلماسی فعال دولت مردمی مسیرهای مسدود شده تحریم باز شد و جمهوری اسلامی ایرانی در فضای بین المللی از انزوا درآمد.

 

وی به حضور نمایندگان ۱۴کشور در مازندران برای بهره گیری از ظرفیت های بنادر مازندران اشاره کرد و افزود: عقب ماندگی بخش چهاردانگه زیبنده مردم این خطه نیست؛ آسفالت این بخش تا سال آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 1211789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha