وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهدای ساری ادای احترام کرد

«محمدمهدی اسماعیلی»وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش باحضور در گلزار شهدای ساری به مقام شامخ شهدای والامقام مرکز استان مازندران ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدمهدی اسماعیلی»وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(۱۱شهریور) در ادامه سفرهای اعضای هیات دولت سیزدهم که برای شرکت آئین های افتتاح و بهره برداری از پروژه های بخش دولتی و خصوصی در استان ها حاضر می شوند برای سخنرانی در آیین افتتاح تالار مرکزی ساری به استان مازندران سفر کرده است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش باحضور در گلزار شهدای ساری به مقام شامخ شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، مدافعین سلامت و امنیت مرکز استان مازندران ادای احترام کرد.

 

 لازم به ذکر است در این مراسم «سید‌محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران و «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، وزیر ارشاد را همراهی کردند.

 

حضور در بیت شهید ولی نژاد، دیدار با هنرمند جوان «علیرضا مطلبی»، سخنرانی در آئین افتتاح تالار مرکزی ساری، حضور در نمازجمعه ساری و نشست هم اندیشی با فعالین حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان از دیگر برنامه های این سفر استانی اسماعیلی است.

 

کد خبر 1211821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha