اقدامات محرومیت زدایی تبیین شود

سردار مهدوی با بیان اینکه فعالیت های جهادی تداوم داشته باشد و مختص تنها به چند روز نباشد، گفت: از گروه های جهادی درخواست می شود اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی انجام می شود بیان و به اطلاع مردم برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» صبح امروز(۱۱ شهریور) در مراسم آغاز رزمایش بزرگ جهاد دامپزشکی‌، اظهار کرد: اجلاسیه ملی جهادگران فردوس فرصتی برای خدمت رسانی به مردم محروم و منتفع شدن از خدمات است.

 

وی افزود: شاید بحث و روز گروه های جهادی در تقویم ملی خالی بود که با بررسی های به وجود آمده بهترین روز ۱۳ شهریور سالروز زلزله فردوس و حضور مقام معظم رهبری در این حادثه است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: سال ۱۳۴۷ در زلزله فردوس دولت وقت که رژیم طاغوت بود هیچ کمکی به مردم زلزله زده نکرد و حتی اگر کمکی انجام می شد را برگشت می دادند.

 

سردار مهدوی عنوان کرد: مقام معظم رهبری چند روز پس از زلزله در حالیکه هیچ مسئولیتی نداشتند با جمعی از طلبه ها به این منطقه آمده و با کمک های مردمی که به این منطقه منتقل شد حدود دو ماه در این منطقه خدمت رسانی داشتند.

 

وی به مقایسه خدمات دولت قبل و بعد از انقلاب به مردم اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اگر حادثه ای رخ میداد رژیم طاغوت به مردم کمک نمی کرد اما بعد از انقلاب خدمات رسانی به مردم بسیار خوب و در کوتاه ترین زمان انجام شود برای نمونه می توان به حادثه خروج قطار از ریل در طبس اشاره کرد که در کوتاه ترین زمان مسئولان استانی و کشوری در منطقه حضور یافته و خدمت رسانی کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: از گروه های جهادی درخواست می شود اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی انجام می شود بیان و به اطلاع مردم برسد.

 

سردار مهدوی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان استان و استاندار برای کاهش محرومیت استان گام های موثری برداشته می شود.

 

وی عنوان داشت: از گروه های جهادی درخواست داریم این رزمایش ها و فعالیت های جهادی مختص به چند روز نباشد و در تمام سال ادامه دار باشد تا مردم بیش از این از وجود گروه های جهادی بهره ببرند.

 

 

کد خبر 1211832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha