فعالیت های جهادی فاصله بین حاکمیت و مردم را کاهش می دهد

قناعت با بیان اینکه امروز بهترین فرصت برای تشکیل کارهای جهادی و تقویت آنان است، گفت: کارهای جهادی را ساده نگیرید چرا که فاصله بین حاکمیت و مردم را کاهش می دهند و آن سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم را به سبد نظام می آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (11 شهریور) در مراسم رزمایش بزرگ جهاد دامپزشکی اظهار داشت: در کشور 50 شهید جهادگر وجود دارد که از این تعداد 6 شهید جهادگر متعلق به خراسان جنوبی هستند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجلاسیه ملی جهادگران 13 شهریورماه در فردوس اجرا می شود، ادامه داد: کار ارزشمندی است که به همت بسیج سازندگی در راستای تغییر تاریخ مبدا گروه های جهادی برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه گفت: در 13 شهریور 1347 با حضور مقام معظم رهبری اولین بار کار جهادی و خودجوش مردمی در آن زمان اجرایی شد و این اجلاسیه یادآور همان اتفاق خواهد بود.

 

قناعت در خصوص رزمایش جهادگران دامپزشک عنوان کرد: یک کار تخصصی و زیبا است و پیشنهاد می کنیم که در دستگاه های اجرایی دیگر مدیران کل یک نفر را حداقل به عنوان رابط و مشاور بین گروه های جهادی انتخاب و تعیین کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خواسته همه ما این است تا به سمت دولت کریمه برویم، افزود: کریم به معنای بزرگوار و ارزشمندبودن است و کسانی که می خواهند ارزشمند شوند باید سعی و تلاش کنند.

 

قناعت در ادامه بیان داشت: گروه های جهادی نیروهایی هستند که مخلصانه و صادقانه کار می کنند و به دنبال پست و دیده شدن نیستند و کار شبانه روزی برای کسب رضایت خدا و مردم دارند.

 

وی با بیان اینکه لازمه تشکیل دولت کریمه این است که اعضای آن هم ساده، پاک دست و بااخلاص باشند، ادامه داد: وقتی این تلاش و کوشش دسته جمعی شکل بگیرد این دولت کریمه باقدرت شکل خواهد گرفت.

 

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دولت امام زمان(عج) مصداق اهم دولت کریمه است، افزود: همه ما تلاش می کنیم تا به آن مقصد متعالی برسیم و هر کس در حد توان خود کار کند و گام های موثری بردارد تا زمینه های آن دولت باشکوه را فراهم کنیم.

 

قناعت با اشاره به حرکت های جهادی عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد حرکت های جهادی هستیم و راس با سرعت زیادی حرکت می کند اما بدنه سرعت کمی دارد و بیش از هر زمانی نیاز به نگاه های جهادی و انقلابی داریم.

 

وی ادامه داد: فضای مناسبی برای کوشش و تلاش و کار در کشور ایجاد شده است و بهترین فرصت برای تشکیل کارهای جهادی و تقویت آنان به وجود آمده است و کار جهادی وجود دارد اما کم است.

 

استاندار خراسان جنوبی تاکید داشت: کارهای جهادی را ساده نگیرید چرا که فاصله بین حاکمیت و مردم را کاهش می دهند و آن سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم را به سبد نظام می آورند.

 

قناعت با بیان اینکه کارهای جهادی دولت عوام فریبانه نیست، گفت: سفرهای رئیس جمهور به مناطق مختلف یک کار تخصصی است و اگر مردم همراهی نکنند هیچ کاری انجام نمی شود و برای جذب همراهی مردم باید به میان مردم رفت.

 

وی در پایان بیان کرد: عکس العمل های دشمن نشان می دهد که کارهای جهادی خوب و یا بد است و برای اجرای کارهای جهادی معطل دیگران و دستگاه های اجرایی نباشید.

 

 

 

کد خبر 1211835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha