نزدیکترین مرز به کربلا خسروی است

حجت الاسلام صالحی گفت: مرز خسروی از لحاظ زیر ساختی بسیار مهم و از دیگر مرزها به کربلا نزدیکتر است، زائرین تردد خود را در این مرز در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام صادق صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و تردد زائران اربعین حسینی، گفت: مرز خسروی به روی زائرین باز است و زیرساخت ها از جمله آب، برق، مخابرات، امکانات جاده ای، ‌انتقال گاز به مرز خسروی در مسیر تردد عتبات عالیات انجام شده است.

 

امام جمعه قصرشیرین افزود: در سفر اخیر معاون اول رییس جمهور و معاون امنیتی و انتظامی و مسئول ستاد اربعین در کشور، که به قصرشیرین داشتند عنوان کردند، این مرز آمادگی کامل در زیر ساخت های اربعین را دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی برای بازگشایی این مرز تلاش های بسیاری کردند، بازگشایی مرز را مدیون شهدا هستیم و این شهدا بودند که با خون و نفس این مسیر را هموار و مهیا کردند.

 

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه اربعین یک حرکت مردمی است، تصریح کرد: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی، امکانات خوبی فراهم شده؛ لذا از مردم می خواهیم از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه ها عبور کنند. البته دولت موظف است در مسیر تردد امکانات لازم برای زائرین فراهم کنند.

 

امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: باید تلاش کنیم عزم و همدلی استانی در اربعین رخ دهد، و امروزه شاهد تحولات عظیم در مرز هستیم‌ و امید است همه دست به دست هم دهیم اربعین خوبی رقم بزنیم.

 

کد خبر 1211847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha