۴۴۳ تعاونی سیستان و بلوچستان در سامانه جامع و هوشمند تعاونی کشور ثبت نام کرده اند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از ثبت نامه ۴۴۳ تعاونی در سامانه خبر داد و یادآور شد: این مقدار ثبت نام در مقایسه با سال گذشته ۲۸۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حامد آرامش در  هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان در زاهدان بیان داشت: 40 هزار نفر در پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان در سال 1401 مشغول به کار هستند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان به کارگاه تبدیل شده است، ادامه داد: دستاوردهای دولت را به اطلاع مردم برسانیم تا در جامعه امیدآفرینی ایجاد شود.

 

آرامش گفت: برای اولین بار در سیستان و بلوچستان، شرکت های بزرگ معدنی کشور  وارد استان شده اند و سرمایه گذاری های کلان در معادن استان در شکل گیری است؛ اینها خدمات نظام است که بر کسی پوشیده نیست.

 

 وی افزود: مطابق هر ساله، امسال هفته تعاون را گرامی می داریم به امید آنکه تعاونی های برتر خودمان را معرفی و ایجاد انگیزه بین تعاونی ها شود.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از ثبت نامه 443 تعاونی در سامانه خبر داد و یادآور شد: این مقدار ثبت نام در مقایسه  با سال گذشته 285 درصد افزایش داشته است.

 

آرامش گفت: پس از ارزیابی های به عمل آمده تعاونی ها از لحاظ کمی و کیفی، در مجموع 11 تعاونی رتبه اول استانی را کسب کرده اند  که این تعاونی ها برای رتبه بندی کشوری به تهرانی معرفی شده اند.

 

وی به دیدگاه مقام معظم رهبری  بر نقش اقتصاد محور مردم یعنی تعاونی ها  اشاره کرد و افزود: وقتی تعاونی های پای کار بیاند و سرمایه خرد را جذب کنیم  با هدفمند کردن سرمایه ها و استفاده از آن در تولید، منجرب کاهش فقر  و افزایش اشتغال و کاهش شکافهای اجتماعی  و افزایش تولید می شود.  

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مضاعف و روحیه جهادی و  هم افزایی و تعاملی که بین مردم وجود دارد در جهت رفع  مشکلات و دغدغه های مردم تلاش و کوشش کنیم.

کد خبر 1211848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha