فرهنگ مازندران بر پایه‌ مبانی دینی شکل‌گرفته است

زارعی گفت: فرهنگ مازندران بر پایه‌ی مبانی دینی شکل‌گرفته است و نباید اجازه داد فرهنگ غنی استان دستخوش تغییر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «منصور علی زارعی» امروز( ۱۱ شهریور) در آئین افتتاح تالار مرکزی ساری بابیان اینکه این پروژه در زمانی که فرماندار ساری بودم (سال ۱۳۸۶) کلنگ زنی شد و با اراده دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: مردم مازندران در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه خدمات و اقدامات شایسته تحسینی دارند که تکمیل این پروژه ضرورت داشت.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تأمین تجهیزات این پروژه در فازهای بعدی شد و از وی خواست تا جهت تکمیل نهایی این پروژه فرهنگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حمایت نماید.

 

وی بابیان اینکه درب این تالار به روی همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باز است و نباید اجازه داد غنای فرهنگی مردمان این استان دستخوش توطئه‌های دشمنان انقلاب و عوامل داخلی آن‌ها شود، گفت: فرهنگ مازندران بر پایه‌ی مبانی دینی شکل‌گرفته است و نباید اجازه داد فرهنگ غنی استان دستخوش تغییر شود.

 

زارعی به پیشینه مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و خواستار تأمین زیرساخت‌های فرهنگی در این خطه از شمال کشور که مردمان آن به‌درستی پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده‌اند، شد.

 

کد خبر 1211874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha