تبیین دستاوردها پیش زمینه امیدآفرینی/ در جنگ تفسیرها و روایت ها قرار داریم

قناعت با بیان اینکه تبیین دستاوردها پیش زمینه امیدآفرینی در جامعه است، گفت: کار اقناع افکار عمومی بر عهده دانشجویان و جوانان قرار دارد و به صورت علمی و تخصصی به مسئله تبیین دستاوردها جهت مقابله با جنگ تفسیرها بپردازید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز(۱۱ شهریور) در آیین اختتامیه طرح «حامیم» خراسان جنوبی اظهار داشت: دانشجویان پرانرژی و باانگیزه و با نشاط هستند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دانشجویان فعال در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی گفت: بدون شک این دانشجویان می توانند فعالیت های سایر دانشجویان و حتی دانشگاه ها را جهت دهی مناسبی بدهند و نقش موثری را در این زمینه ایفا کنند.

 

وی به طرح «حامیم» اشاره کرد و افزود: این طرح کار ارزشمند و خوبی است و می تواند در زمان های خاص اجرا شود و این دوره ها به تقویت و به روزشدن توانمندی ها و استعدادهای دانشجویان کمک می کند تا وظایف دینی و انقلابی خود را در سال تحصیلی جدید انجام دهند.

 

قناعت در ادامه عنوان کرد: این موضوعات در حال حاضر برای نظام مهم است و جهت دهی های مناسب و نقش آفرینی های به جا را جدی بگیرید‌ و آشنایی دانشجویان با یکدیگر و تعیین اولویت و ایجاد وحدت رویه خاص از نتایج این نوع دوره های می تواند باشد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مسئله تبیین دستاوردها گفت: طی یکسال اخیر استقرار دولت سیزدهم شاهد حرکت های جهشی و انقلابی فراوان در عرصه های مختلف بودیم و کار اقناع افکار عمومی بر عهده شما دانشجویان و جوانان قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تفسیرها و روایت ها قرار داریم، ادامه داد: امروز جنگ، جنگ اراده ها است و هر کس بر اساس صنف و سلیقه و جناح خود به روایت موضوعات و واقعیت ها می پردازد.

 

استاندار خراسان در خصوص موضوع امیدآفرینی بیان داشت: ابتدا باید به تبیین دستاوردها بپردازیم و متاسفانه جریان انقلابی در این زمینه ضعیف عمل می کند و کارهای بزرگی طی یکسال اخیر انجام شده است و به صورت علمی و تخصصی و با زبان های مختلف به این کار تبیین بپردازید.

 

قناعت در ادامه گفت: جراحی اقتصادی یکی از کارهای بزرگ دولت سیزدهم است و بسیاری از اقتصاددانان این طرح را تایید کرده که باید برای نجات کشور اجرا شود و اگر اجرایی نمی شد یارانه ها بیشتر در کشورهای دیگر مصرف می شد و این کار سختی خود را دارد.

 

وی با اشاره به کاهش ارزش پول ملی اظهار کرد: متاسفانه دولت قبل پول بدون پشتوانه چاپ می کردند که کاهش ارزش پول ملی را در پی داشت و در تیر امسال برای اولین بار این سیر نزولی کاهش ارزش پول ملی متوقف شد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای انقلابی کارشناس شده کار می کنند، ادامه داد: اما انعکاس آنان علمی نیست و باید هزار نوع انعکاس برای تبیین اقدامات آنان طراحی شود.

 

قناعت در پایان گفت: دانشجویان باید مطالبه گر باشند و به پیگیری موضوعات کلان کشوری و حتی استانی بپردازند.

 

 

کد خبر 1211886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha