اعزام کاروان تدارکاتی شهرستان پیشوا برای خدمت به زائران اربعین حسینی

کاروان تدارکاتی شهرستان پیشوا برای خدمت به زائران اربعین حسینی با حضور مسئولان و علاقمندان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز و در آستانه اربعین حسینی  فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان پیشوا، امام جمعه، معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مردم شهرستان پیشوا، «خدمه‌الحسین» را برای سفر به عراق و خدمت به زائران اربعین حسینی بدرقه کردند.

 

ابراهیم تاجیک نوری، رئیس ستاد اربعین شهرستان پیشوا با اشاره به برپایی موکب حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه السلام بیان کرد: امسال به فضل الهی در ۲۰ کیلومتری کربلا و در عمود ۹۷۹، این موکب به نام امامزاده واجب التعظیم شهرستان پیشوا «حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه السلام» برپا خواهد شد و خادمان پیشوایی در این عرصه بسیار نورانی و ارزشمند حضور دارند و خدمت‌رسان به زائران حسینی هستند.

 

فرماندار شهرستان پیشوا اظهار داشت: از همه مردم بسیار خوب شهرستان و عشاق و محبان آل‌الله و همه مسئولان شهرستان که در این عرصه حضور فعال و جدی دارند تشکر می‌کنم.

 

لازم به ذکر است، اقلام ارسال شده شامل مواد‌غذایی و همچنین تجهیزات زیربنایی برای برپایی محل استقرار و مرکز خدمات‌رسانی هستند که با کمک‌های مردم تهیه شده است که به کشور عراق ارسال شد.

کد خبر 1211926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha