عملکرد تیم مذاکره کننده، غربی‌ها را به وحشت انداخته است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه آمریکایی‌ها هم باید تضمین منافع اقتصادی ایران را بدهند، گفت: عملکرد دقیق تیم جدید مذاکره کننده، رویکردها، ابتکارات، و پیشنهادات ایران درمذاکرات آنها را به وحشت انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س)،اظهارکرد: شهادت حضرت رقیه(س)، اوج مظلومیت کاروان اسرا اهل‌بیت(ع) است.

 

امام جمعه خمام با اشاره به هفته دولت، تصریح‌کرد: درهفته دولت نمونه‌ای ازخدمات دولت خدمتگزاربه نمایش درآمد و باعث ایجاد امیدواری دربین مردم شد و مردم از اینکه دولت به  فکر گره‌‌گشایی از مشکلات آنهاست خوشحال و امیدوار می‌شوند.

 

وی به اقدامات شهردار و شورای اسلامی خمام در راستای عمران و آبادانی شهر اشاره کرد و گفت: این اقدامات و فعالیت‌ها موجی از خوشحالی را در بین مردم ایجاد کرده و ان‌شاء‌الله استمرار داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ادامه داد: امام حسن مجتبی(ع) و امام حسین(ع) به وظایف خود عمل کردند و نقشه‌ای را دنبال می‌کردند که در راستای حفظ اسلام و ریشه‌کن کردن بنی‌امیه بود که عملی هم شد و موفق شدند منتهی امام حسن(ع) با نرمش قهرمانانه و سیدالشهدا(ع) با قیام جانانه به وظایف‌شان عمل کردند.

 

خطیب نماز جمعه خمام به ۱۷ شهریور سالروز شهادت عده‌ای از هموطنانمان به دست رژیم پهلوی و شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: در این روز شاه جنایتکار و حکومت پهلوی عده‌ای مظلوم که سلاح نداشتند را به رگبار بسته و به شهادت رساندند و آنقدر این حادثه جانکاه بود که امام خمینی(ره) پیام دادند و گفتند: ای کاش خمینی درمیان شما بود و باشما کشته می‌شد.

 

وی اضافه‌کرد: همانگونه که خون مظلومانه امام حسین(ع) دودمان بنی‌امیه را بر باد داد خون پاک شهدای ۱۷ شهریور دودمان پهلوی را برباد داد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، تصریح‌کرد: دشمنان مخالف اتحاد و وحدت مسلمانان هستند و دائما به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمین هستند اما (حب الحسین یجمعنا)راهپیمایی اربعین وحدت و انسجام بین امت اسلامی را به دنبال دارد و جلوه درخشانی از اسلام ناب است‌.

 

امام جمعه خمام به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: شرط لازم برای زنده شدن برجام بسته شدن پرونده‌های ادعایی آژانس است.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هم باید تضمین منافع اقتصادی ایران را بدهند، گفت: عملکرد دقیق تیم جدید مذاکره کننده، رویکردها، ابتکارات، و پیشنهادات ایران درمذاکرات آنها را به وحشت انداخته است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه آمریکا با کمک اعراب و رژیم صهیونیستی به دنبال مقابله با پهپادهای ایران، در منطقه ناوگان پهپادی تشکیل داده ولی ادعا می‌کند برای دفاع از امنیت اعراب این کار را انجام می‌دهد تا همه هزینه‌ها را از جیب آنها تامین کند و هدف‌شان ضربه زدن به محور مقاومت و ایران است، اظهارکرد: ان‌شاء‌الله بازهم شکست می‌خورند و اعراب منطقه هم بدانند از ناحیه آمریکایی‌ها آبی برای آنها گرم نمی‌شود.

کد خبر 1211927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha