جشنواره استعدادیابی فرهنگی هنری در مازندران برگزار می‌شود

جوادی از برگزاری جشنواره بزرگ استعدادیابی ویژه مازندرانی‌ها خبر داد و گفت: مسابقات این جشنواره در ۲۲ شهرستان مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری «حسین جوادی» امروز (۱۱ شهریور) در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و هنری استان مازندران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شماره یک استانداری در حال برگزاری است، اظهار کرد: استان مازندران در حوزه‌های مختلف نیروهای توانمند و مستعدی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه مازندران مرکز تربیت نیروهای متدین و متعهد به جریان انقلاب است، گفت: ۱۳ شهید مدافع حرم حادثه خانطومان سوریه ازجمله نیروهای جهادی و انقلابی این خطه از شمال کشور بوده‌اند.

 

وی به تقویم ساختاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای رصد و شناسایی استعدادهای برتر و نخبه استان در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: در بحث آداب‌ورسوم نیز برنامه‌های فاخر همانند تیرماه سیزده شو، سال تبری، روز مازندران و ... در استان برگزار می‌شود که مورد اقبال عمومی قرارگرفته است.

 

جوادی از برگزاری ۲۲ جشنواره در ۲۲ شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: شورای جامعه فرهنگ و هنر در هر شهرستان تشکیل‌شده است.

کد خبر 1211933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha