هنر انقلابی مبین ارزش های اسلام است

فرخنده با بیان اینکه هنر انقلابی هنری است که مبین ارزش های اسلام و انقلاب باشد، گفت: به طراحان اصلی و پشت صحنه های سیاست غلط اعلام کنیم هنری که به عنوان ترویج ابتذال و فحشا از آن یاد می کنید بین هنرمندان ایران اسلامی جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «علی فرخنده» شامگاه (۱۱ شهریور) در یادواره شهدای رسانه اظهار داشت: خراسان جنوبی بیش از ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه هنری میزبان این یادواره هستند، گفت: محفل یادواره شهدای رسانه استان و اهالی هنر است و امسال با همت هنرمندان استان و دستگاه های دولتی این علم برافراشته شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: عهد با هنرمندان خراسان جنوبی بسته ایم تا این علم را در راستای ترویج فرهنگ حسینی بر افراشته نگه داریم و این حرارت ایجاد شده سرد شدنی نخواهد بود.

 

فرخنده به اهداف برگزاری این یادواره و برپایی موکب هنری ماه گفت: در این راستا به دنبال این بودیم تا به طراحان اصلی و پشت صحنه های سیاست غلط اعلام کنیم هنری که به عنوان ترویج ابتذال و فحشا از آن یاد می کنید بین هنرمندان ایران اسلامی جایی ندارد و هنرمندان انقلابی هنری که در جهت امیال نظام سلطه قرار دارد را نخواهند پذیرفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هنر انقلابی هنری است که مبین ارزش های اسلام و انقلاب باشد، افزود: علم و هنری که در راه تبیین عاشورا برافراشته شود بدانید قطعا احدی قدرتش را نخواهد داشت تا این پرچم را بر زمین بزند چرا که اراده خداوند بر این موضوع است.

 

وی با اشاره به اینکه هنرمندان خراسان جنوبی با برپایی موکب ماه اثبات کردند که مثل ظرفیت معادن زیر خاک هستند، ادامه داد: نیازمند هستیم تا با همت بلند غبار و خاک گرفته شده بر روی این طلای زرخیز را بزداییم و جنس هنر در خراسان جنوبی شبیه طلای زرخیز است و متاسفانه آن طور که نیاز است به آن نپرداخته ایم.

 

فرخنده با بیان اینکه اختتامیه موکب هنری ماه امشب با نام و یاد شهدای رسانه برگزار شده است، عنوان کرد: امروز آسایش و امنیت را مدیون غیورمردانی هستیم که آسایش خود را به خطر انداختند و این مهم ترین تلنگری بود که امشب در این یادواره با حضور فرزندان شهید بزرگوار «رضوی» کسب کردیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پایان بیان داشت: موکب ماه طی پنج شب اول ماه صفر با همت موسسه عرفان، هیئت جوانان عاشورایی، رزمندگان اسلام و جامعه ایمانی مشعر، موسسه قرآنی امام حسن(ع) و تکیه حضرت رقیه(س) و جمعی از هنرمندان خراسان جنوبی برپاشده بود و دست اندرکاران این موکب در حوزه ترویج فرهنگ عاشورای و مبانی و ارزش های انقلاب طی شب های اخیر گام برداشتند.

 

 

کد خبر 1211975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha