تمهیدات لازم برای خون رسانی به بیمارستان‌ های مهران

سرپرست اداره کل انتقال خون ایلام گفت: تمهیدات لازم برای پوشش نیاز خونی بیمارستان‌های مهران در ایام اربعین حسینی اندیشیده شده است.

«لیلی عاصم آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خون رسانی به بیمارستان امام حسین(ع) مهران با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام صورت گرفته که در صورت نیاز به صورت هوایی و زمینی خون مورد نیاز به مهران رسانده شود.

 

وی از رشد بیش از ۲۲ درصدی اهدای خون در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای پوشش نیاز خونی بیمارستان‌های مهران در ایام اربعین حسینی اندیشیده شده است.

 

سرپرست اداره کل انتقال خون ایلام اعلام کرد: ذخایر خونی استان ایلام در وضعیت مطلوبی است و نیاز به مشارکت مردم استان در یاری رساندن به بیماران و نیازمندان خون را داریم.

 

وی یادآور شد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ذخیره سازی گروه‌های خونی مختلف برای پوشش حوادث احتمالی ایام اربعین حسینی در حال انجام است و در همین راستا در سطح شهرستان‌های استان بر پایه تیم‌های سیار خون گیری این مهم در حال انجام است.

کد خبر 1212068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha