فراخوان دریافت ایده‌های اثرﮔﺬاﺭ موسسه های قرآنی منتشر شد

نورمحمدی گفت: برای حمایت از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت ارشاد، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به دریافت طرح‌ها و ایده‌های بدیع، خلاقاﻧﻪ و اثرﮔﺬاﺭ در حوزه‌های آموزش، تبلیغ و ترویج قرآنی کرده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،«مجتبی نورمحمدی»در گفتگوباخبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان دریافت ایده‌های اثرﮔﺬاﺭ موسسه های قرآنی گفت: این ﻃﺮﺡ فقط به مؤسسات تحت پوشش این معاونت که دارای پروانه فعاﻟﻴﺖ ﻣﻌﺘﺒﺮ هستند تعلق می‌گیرد و بر این اساس مؤسسات باید فرم ﺩﺭﺧﻮاﺳﺖ اﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻚ ﺧﻮﺩ را در ﭘﺮﻭﻓﺎﻳﻞ اﺧﺘﺼﺎﺻی ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺩﺭ سامانه حمد تکمیل و ارسال کنند.

 

مسئول امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: ﭘﺲ از آن دفاتر قرآن و عترت استانها، درخواست را ﺩﺭ ﭘﺮﻭﻓﺎﻳﻞ اﺧﺘﺼﺎصی اﺳﺘﺎﻥ بررسی و با ارائه نظرات خواسته شده، ﺩﺭﺧﻮاﺳﺖ‌ﻫﺎ ﺭا برای تأیید نهایی به ستاد ارسال می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه شماره شبای اعلامی از سوی مؤسسات باید حقوقی و به نام خود مؤسسه باشد افزود: در غیر این صورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

نورمحمدی مهلت تکمیل فرم در سامانه حمد و ارسال آن، تا پایان شهریور سال جاری اعلام کرد.

 

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه فرهنگ دینی و قرآنی بوده است افزود: باید در تمامی فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر رنگ و بوی قرآنی داشته باشیم.

 

وی فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی ترویجی و مشاوره‌ای را از رسالت‌های موسسات قرآنی برشمرد و گفت: دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح های ویژه ای که باعث نشر و تبین مفاهیم قرآنی از زبان فرهنگ و هنر شود حمایت می‌کند.

کد خبر 1212083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha