اعزام زائر اولی های بهشهر به مشهد مقدس

طاطیان از اعزام زائر اولی های بهشهر به مشهد مقدس خبر داد و گفت: ۴۲ نفر از زائر اولی های بهشهر به همت کانون خدمات رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

« علی طاطیان » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) توفیقی است که برخی از این توفیق باز مانده اند و کانون خدمات رضوی بهشهر در این راستا برای اعزام این زائران دست به کار شد.

 

دبیر کانون خدمات رضوی بهشهر افزود: تلاش شده است تا با شناسایی افراد برای اعزام آنان به مشهد تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: زائران با رسیدن به شهر مشهد، در زائر شهر رضوی اسکان داده می‌شوند و در مدت 3 روز اقامت، با وعده غذایی پذیرایی می‌شوند و امکان حمل و نقل درون شهری نیز برای مهمانان حضرت رضا(ع) مهیا شده است تا به بهترین شکل مهمانان امام هشتم تکریم شوند

.

طاطیان از اعزام زائر اولی های بهشهر به مشهد مقدس خبر داد و گفت: 42 نفر از زائر اولی های بهشهر به همت کانون خدمات رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

دبیر کانون خدمات رضوی بهشهر افزود: این سفر معنوی توفیقی است تا زائر اولی ها به مشهد مقدس اعزام شده و از برکات این امام رئوف برخوردار شوند.

 

وی یادآور شد: این سفر معنوی خوان گسترده امام رئوف به مردم است و تلاش شده است تا در طول سال با شناسایی افراد در مناطق مختلف شرایط حضورشان در مشهد مقدس و زیارت بارگاه امام هشتم فراهم شود.

کد خبر 1212096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha