اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای شبکه برق در شیروان

مدیر توزیع نیروی برق شیروان گفت: امسال، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای شبکه برق شیروان در نظر گرفته شده است.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به اجرای شبکه برق دوراهی حسین آباد تا میدان امام علی(ع) که بیش از 10 سال است اجرایی نشده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث بسیار، جهت ایمنی بیشتر، 5.1 کیلومتر شبکه اجرایی شد و جهت جابه جایی 10 کیلومتر شبکه دومداره تا پایان سال، 150 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شیروان با اشاره به وضعیت روشنایی کمربندی شهر حدفاصل میدان امام علی تا میدان معلم اضافه کرد: در این مسیر که به طول 7.2 کیلومتر روشنایی آن ناایمن بود جهت اشاعه مدیریت مصرف، در فاز اول حد فاصل میدان امام علی تا میدان کوهنورد اصلاح روشنایی با چراغ های ال ای ادی 80 وات صورت خواهد گرفت.

 

ربانی با بیان اینکه با اجرای فاز دوم، کل کمربندی خاتم روشنایی بسیار خوبی خواهد داشت، گفت: برای فاز نخست این طرح، 43 میلیارد ریال اعتبار جاری آن خواهد بود که با اجرای آن دو سوم انرژی کاهش و میزان روشنایی بیش از سه برابر افزایش می یابد.

 

وی بیان کرد: 40 درصد مشترکان برق شهرستان شیروان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی، همچنین از ۷۰ هزار مشترک این شرکت، ۸۰ درصد شهری و ۲۰ درصد روستایی هستند.

 

شهرستان شیروان ۷۲ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد، ۴۹ هزار و ۳۴۸ مشترک شهری و ۲۱ هزار و ۵۳۰ مشترک روستایی است.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1212101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha