اربعین هویت شیعه است و باید در این راستا فرهنگ سازی مناسب انجام شود

حسینی گفت: اربعین هویت شیعه است و باید در این راستا فرهنگ سازی مناسب انجام شود تا دشمنان به دوستی ما با اهل بیت(ع) و اخوت و برادری ما با مسلمانان آشنا شوند.

«سیدعلی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: خادمین موکب اربعین شهرستان بهشهر برای خدمت‌رسانی بهتر به زوار و عاشقان اهل بیت (ع) در مراسم اربعین حسینی با بدرقه شماری از شهروندان به کربلا اعزام شدند.

 

مدیر اجرایی موکب شهدا شهرستان بهشهر افزود:  در سال های گذشته با وجود شیوع کرونا با دو مشکل بیماری کرونا و کرونای معیشتی در جامعه روبرو بودیم و با تعطیلی سفر اربعین به دلیل کرونا در دو سال گذشته و با توجه به هدف های مهم ستاد اربعین کمک به نیازمندان از برنامه های مهم ما بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در اربعین حسینی باید توجه کرد که مردمی بودن این مراسم حفظ شود و به سمت اداری سوق پیدا نکند که در این راستا با قوت وارد عمل شدیم و نیروهای مردمی در این بخش فعال وارد عمل شدند و خدمات مناسبی به زائران در طول این سفر معنوی ارائه می شود.

 

حسینی گفت: اربعین هویت ماست و باید در این راستا فرهنگ سازی مناسب انجام شود تا دشمنان به دوستی ما با اهل بیت(ع) و اخوت و برادری ما با مسلمانان آشنا شوند.

 

مدیر اجرایی موکب شهدا شهرستان بهشهر افزود: موکب اربعین محفلی برای افزایش انس، الفت و همدلی زائران است و فرهنگ سازی در زمینه یکی از برنامه های مهم فرهنگی ماست که با قوت انجام می شود.

 

وی یادآور شد: استقبال و میزبانی از زواری که در مسیر موکب قرار دارند و از موکب ما عبور می‌کنند و ارائه خدمات از برنامه های مهمی است که در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گرفته و خدمات مختلف اسکان، فرهنگی، غذا، و... به زائران در طول سفر اربعین ارائه می شود.

کد خبر 1212105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha