واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان ۹۹ میلیارد ریال جریمه شدند

خلیقی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون طی بازرسی‌های انجام گرفته در مجموع ۹۹ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال جریمه برای متقاضیان واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان در نظر گرفته شده است.

بختیار خلیقی مدیرکل صمت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون در مجموع ۱۱ هزار و ۹۸۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار و استان صورت گرفته است.

 

وی یادآور شد: با تلاش بازرسان این سازمان در بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی دو هزار و ۱۶۳ مورد تخلف کشف شده است.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در این رابطه یک‌هزار و ۹۲۹ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

 

خلیقی با اشاره به اینکه عمده این تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت بوده یادآور شد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان دو هزار و ۳۴۰ مورد گزارش مردمی درج شده و در رسیدگی به آنها ۳۳۵ مورد تخلف احراز که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

مدیرکل صمت کردستان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون طی بازرسی‌های انجام گرفته در مجموع ۹۹ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال جریمه برای متقاضیان واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و .... واحدهای متخلف صنفی را با شماره‌های تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 1212128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha