گرامیداشت هفته دفاع مقدس با چاشنی نوع آوری و خلاقیت/به دنبال تبلور شاخصه های دولت مردمی در برنامه های کمیته بانوان هستیم

قاسمی طوسی گفت:تلاش داریم برنامه‌های کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران با نوع آوری و خلاقیت برگزار شود تا تاثیرگذاری بیشتری در میان نسل جدید داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» امروز(۱۲شهریور) در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به برگزاری اولین جلسه کمیته بانوان دفاع مقدس در سال جاری اشاره و اظهار کرد: در این جلسه وظایف تک‌تک نمایندگان بانوان در شهرستان‌ها توضیح و تقسیم کار بین آنان صورت گرفت.

 

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی، کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان ویژه برنامه‌های متنوعی را در سراسر دیار علویان طراحی و در دست اجرا دارد.

 

وی به شاخصه های دولت خدمت گذار از جمله انقلابی گری، مردمی بودن،‌فسادستیزی و... اشاره کرد و افزود: گستره این فعالیت های دولت سیزدهم را باید در حوزه زنان و خانواده نیز شاهد باشیم.

 

رئیس کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به اینکه محور فعالیت های هفته دفاع مقدس امسال باید با موضوع اربعین حسینی باشد، گفت:تکریم والدین و همسران شهدا و دیدار با این خانواده های معظم یکی از برنامه های شاخص کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته افع مقدس است.

 

وی ازبرگزاری ویژه برنامه تجلیل از خانواده های شهدای شاخص کشوری به میزبانی استان مازندران با سخنرانی «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران خبر داد و یادآورشد: همچنین بانوان در دستگاه های اجرایی برای مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی خدمات متنوعی را ارائه می دهند.

 

قاسمی طوسی به نقش بانوان در پشتیبانی از جبهه های نبرد در دوران دفاع مقدس اشاره کر و گفت: نقش زنان در تهیج روحیه زرمندگان برای حضور در جبهه برای حفظ کیان ایران اسلامی تحت فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) باید در راستای خدمت رسانی صادقانه و ملموس برای مردم در این برهه از زمان تبلور پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازخوانی و تبیین نقش آفرینی زنان رزمنده و ایثارگر، مادران و همسران و دختران شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی است، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس و سال های پس از پیروزی دفاع مقدس زنان، سهم و نقش خود را ادا کردند و امروز وظیفه همه ما این است که به‌درستی صبر، استقامت و رشادت‌های زنان و مادران این مرز و بوم را برای نسل نو معرفی و تبیین کنیم.

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران برلزوم تولید محتوا برای فضای مجازی با محوریت نقش بانوان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و خاطرنشان شد: بی‌شک فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با توجه به اقبال عمومی که همراه دارند ظرفیت مناسبی برای انتقال دستاورد‌ها و تجربیات دوران دفاع مقدس به شمار می رود که باید به نحو صحیح از آن بهره گرفت.

کد خبر 1212172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha