مردمی بودن مهمترین نقطه قوت دولت سیزدهم است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مردمی بودن مهترین نقطه قوت دولت سیزدهم است، گفت: مجلس تاکنون همراه و همگام با دولت پیش رفته است.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به عملکرد یک ساله دولت سیزدهم گفت: دولت در مجموع عملکرد قابل قبول و خوبی در طول یک سال گذشته داشته است، برخی وزارتخانه ها به خوبی عمل کردند و برخی نیز کم کاری داشته اند که باید در ادامه راه جبران کنند.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت آقای رییسی دولت مردمی است، به همین دلیل نقطه قوت دولت است. دولت نشان داد که همه چیز را به مردم گره نزده است و حوزه خنثی سازی تحریم ها به خوبی عمل کرد.

 

وی با اشاره به عملکرد مثبت دولت در حوزه دیپلماسی منطقه ای گفت: دولت مدیریت خوبی را در حوزه انرژی و همچنین توجه به دغدغه های مردم در حوزه های معیشتی داشته است که البته این جای کار زیادی دارد که امیدواریم در ادامه راه این تلاش مضاعف شود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه نمایندگان در حمایت و تقدیر از سفرهای استانی رییس جمهور گفت: مجلس تا الان همراه و همیار دولت بوده است و در ادامه نیز سیاست ما همین است ولی قطعا در ادامه راه با وزرای ضعیف برخورد می کنیم و در بحث های نظارتی پر قدرت ظاهر می شویم.

کد خبر 1212235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha