به دنبال تامین نیروی ماهر و تکمیل مهارت نیروی شاغل صنایع هستیم

درویشی از تلاش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران برای ایجاد مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی با هدف تامین نیروی ماهر و تکمیل مهارت نیروی شاغل صنایع خبر داد و گفت: مرکز جوار کارگاهی شرکت توزین پند نیز در راستای تحقق این مهم در آمل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید حسین درویشی» امروز(۱۲شهریور) در آئین افتتاح مرکز جوار کارگاهی شرکت توزین پند (پند تک) در شهرستان آمل اظهار کرد: با هدف تامین نیروی کار ماهر در تولید و خدمات پس از فروش محصولات، مجوز تأسیس مرکز آموزش جوار کارگاه شرکت کنترل توزین پند با نام اختصاری پندتک در شهرستان آمل صادر و بمناسبت هفته دولت اعطا و این مرکز آموزش در این مجتمع افتتاح شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با مهم شمردن ایجاد مراکز جوار برای صنایع فعال استان، گفت: ما هم  دغدغه  تولید را داریم هم دغدغه بسته بندی، فروش و  حتی صادرات و لذا مربیان و تجارب چندین ساله ما درخدمت بنگاه‌های اقتصادی برای تامین نیروی ماهر و تکمیل مهارت نیروی شاغل صنایع می باشد.

 

وی با باز تعریف این مهم که مرکز جوار کارگاهی، مرکزی است که از لحاظ تجهیزات آموزش، مستقل از جریان تولید است، تصریح کرد: در مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی، آموزش مورد نیاز واحدهای صنعتی، تولیدی یا خدماتی به صورت باز آموزی و تکمیل مهارت کارگران شاغل در واحد یا واحدهای تولیدی، آموزش کارگران تازه استخدام شده، آموزش تخصص‌های جدید بر حسب نیاز صنایع و آموزش افراد تغییر شغل یافته ارائه می‌شود. 

 

در ادامه این مراسم «شهرام معتمد» مدیر شرکت توزین پند گفت: اگر چه در زمینه صنعت سر آمد هستیم اما به آموزش و ارتقا مهارت پرسنل اعتقاد داریم از همین بابت خوشحالیم  که در کنار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران هستیم.

 


به گزارش شبستان، گروه صنعتی پند، قریب به دو دهه فعالیت مستمر به صنایع مختلف کشور خدمت رسانی می نماید. بهره گیری از آخرین تکنولوژی های جهانی در عرصه های سیستم های توزین، بسته بندی، پر کن، ماشین آلات سورتر، ماشین آلات بوجاری و فرآوری محصولات کشاوزی پشتوانه این شرکت می باشد.

کد خبر 1212239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha