انجام جهاد آبرسانی در فارس به بیش از ۴۰۰ روستا

سردار بوعلی گفت: موضوع تامین آب یکی از دغدغه های اصلی مسئولین کشور است که سپاه و بسیج سازندگی به این عرصه وارد شده اند و طرح جهاد آبرسانی در ۳۷۲ روستای استان فارس فعال است که تعداد این پروژه ها برای رفع مشکلات روستاهای هدف به بیش از ۴۰۰ روستا می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 12 شهریور) در آئین تجلیل از فعالان عرصه محرومیت زدایی استان فارس که با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: تلاش های جهادی سپاه فارس موجب شد تا سال گذشتاه عنوان برتر را در میان سایر استان های کشور در عرصه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی کشور کسب کنیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: فارس از استان های فعال و موفق در عرصه های مختلف است که نمونه این فعالیت ها شامل مومنانه، محرومیت زدایی، ساخت مسکن مددجویان ، راه اندازی کارگاه های اشتغال زایی و کارآفرینی، فعالیت های عمرانی و کمک به زیر ساخت استان است.

وی اضافه کرد: موضوع تامین آب یکی از دغدغه های اصلی مسئولین کشور است که سپاه و بسیج سازندگی به این عرصه وارد شده اند و طرح جهاد آبرسانی در 372 روستای استان فارس فعال است که تعداد این پروژه ها برای رفع مشکلات روستاهای هدف به بیش از 400 روستا نیز خواهد رسید.

سردار بوعلی با تشکر از فعالیت های گسترده گروه های جهادی در سراسر استان عنوان کرد: گروه های جهادی در تمامی عرصه ها حضور دشاته و با اهمیت دادن به تمامی مسایل استان، هر کجا لازم باشد ورود می کنند تا گره از مشکلات مردم بگشایند.

کد خبر 1212310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha