گام‌های جهادی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات زیرساختی مازندران

حسینی پور بابیان اینکه دولت مردمی به‌جای پاک کردن صورت‌مسئله در اندیشه حل مشکلات است و افتتاح تالار مرکزی ساری بیانگر صادق الوعد بودن دولت است، گفت: مشکلات زیرساختی مازندران به‌صورت جهادی در حال رفع شدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری «سید محمود حسینی پور» امروز ۱۲ شهریور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد بابیان اینکه مذاکرات با روسیه به عقد قرارداد منجر شد، اظهار کرد: مواد اولیه در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر حذف خام فروشی به مازندران وارد می‌شود و بعد از طی روند تولید محصول در ریل صادرات قرار خواهد گرفت.

 

استاندار مازندران بابیان اینکه دولت سیزدهم دولت حل مسئله است اما متأسفانه برخی از مدیران استان هنوز متوجه جابه‌جایی دولت و نماینده عالی دولت در این خطه از شمال کشور نشده‌اند و به‌صورت عملیاتی پای‌کار نیستند، گفت: دولت آیت‌الله رئیسی دولت بازی با مسائل نیست و افتتاح تالار مرکزی ساری بیانگر شاخصه مسئولیت‌پذیری و حل مسئله دولت مردمی است.

 

وی به پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اشاره کرد و افزود: این ورزشگاه اکنون در تراز ورزشگاه آزادی در حال ارائه خدمت به مردم می‌باشد.

 

حسینی پور بابیان اینکه هر دستگاهی باید به‌دوراز بهانه‌تراشی امور محوله و مأموریت‌های اداره تابعه را انجام دهد، ادامه داد: مردم حوصله حرف‌های بیهوده و ‌وعده‌های توخالی را ندارند باید مسئولین به‌گونه‌ای کار کنند که مردم خاطره خوب از مدیران به یاد بیاورند.

 

وی بابیان اینکه کارهای بزرگ در استان در دست اقدام و اجراست و امورات مربوط به مردم نباید در بین دوایر دولتی معطل بماند، افزود: مدیران باید برای رفع مشکلات مردم جهادی کار کنند.

 

حسینی پور گفت: برای راه‌اندازی واحد صنعتی کاتد مس با رفع مشکلات زیرساختی زمان ۲۴ ماهه تعیین‌شده که به‌طور حتم در مدت مقرر این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی اضافه کرد: با ساخت واحدهای صنعتی مادر کاتد مس در منطقه امیرآباد در آینده نزدیک واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مشابه ای در استان راه‌اندازی خواهد شد.

 

حسینی پور از سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد تومانی چین در حوزه برق استان مازندران خبر داد و خاطرنشان شد: به‌طور حتم با رفع مشکلات زیرساختی تحول قابل‌توجهی در تولید استان ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1212321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha